A nagyformátumú nyomtatás során betartandó tervezési szabályok

, , A nagyformátumú nyomtatás során betartandó tervezési szabályok bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

A közterületi reklámok esetében mindenképp fontos, hogy megfelelő minőségű és tartalmú reklámok kerüljenek az egyes felületekre. A nagyformátum esetében ugyanis teljesen másképp kell elvégeznünk a tervezést is, valamint a gyártást is. A közterületi reklámok esetében ugyanis a grafikusnak a tervezés során mindenképp figyelembe kell vennie azt, hogy a potenciális vásárlónak csak egy-két másodperce van arra, hogy elolvassa az információt, amit neki szánunk. Mivel a nagyobb hirdető táblák általában autópályák, vagy éppen autóutak mellett helyezkednek el, így az embereknek nincs arra idejük, hogy egy reklámot végig olvassanak. Természetesen a mondanivaló is igen fontos, de mindenképp meg kell találni azokat a kulcsszavakat, amelyeknek köszönhetően a vásárló azonnal tudni fogja, hogy a reklám miről is szól. Ez mellett a megfelelő színek kiválasztása is létfontosságú, hiszen minél feltűnőbb egy hirdetés, annál több szemet fog oda vonzani. Ha viszont bonyolult grafikával terheljük a szemet, sajnos a reklámnak nem lesz akkora értéke.