Elkötelezett ügyfelek gyűjtése vírus után kedvezmény plasztikkártyákkal

Elkötelezett ügyfelek gyűjtése vírus után kedvezmény plasztikkártyákkal bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

A Covid-19 okozta leállás mindenféle túlzás nélkül sokkolta a világ gazdaságát. Legtöbbünk számtalanszor tette fel magának és szűkebb környezetének is a kérdést az elmúlt hetekben, hogy “hogyan tovább?”. Pár hete még abban sem lehettünk biztosak, hogy ezen a nyáron elmehetünk strandolni. Ahogy le kell mondanunk kedvenc koncertjeinkről is a jelenlegi ismereteink szerint.

Ebben a helyzetben kell a legtöbb vállalkozásnak és boltnak az elkövetkező napokban újraindulnia. Szakmai fórumokon, Facebook hirdetésekben és csoportokban egyértelműen látszott. A boltok, éttermek, de még a sörfőzdék és borászatok is igyekeztek létrehozni saját webáruházukat. Ezzel is megpróbálva csökkenteni az elszenvedett veszteségeket.

A kijárási korlátozások legalább átmenetileg átalakította a vásárlói szokásokat. Amíg a Covid-19 vírusa velünk van, a vásárlók kevesebbet fognak a nagy bevásárló központokba, piacokra és üzletekbe betérni. Sőt az ősszel várható új hullám miatt lehet, hogy lehetőségük sem lesz erre.

Fontos ezért, hogy a vállalkozások felkészüljenek. Vásárlóikat, ügyfeleiket magukhoz kössék. Adataikat begyűjtsék annak érdekében, hogy ajánlataikat eljuttathassák e-mailben, SMS-ben vagy postán is.

Az adatok gyűjtését pedig kedvezmény vagy ajándékkártyákkal úgy lehet megtenni, hogy a vásárlót magához is köti az adott vállalkozás. Kevesen tudunk ellenállni egy jó ajánlatnak a kedvenc boltunkban és örülünk ha megajándékoznak. Bárki boldogan teszi zsebre a következő vásárlásra szóló 500, 1000, 2000 Ft-os kuponját. Vagy kifejezetten különleges érzés megkapni egy VIP kártyát, ami következtében kiemelt figyelmet és ajánlatokat kapunk.

Ezekért az előnyökért legtöbbünk szívesen megadja a nevét, e-mail címét és még a telefonszámát is. Nem hat tukmálásnak és pláne nem agresszív adatgyűjtésnek.

Az adatok gyűjtéséhez nincs is másra szükség mint egy egyszerű nyomtatott űrlapra. Vagy akár közvetlenül lehet a levelező programba, Excel táblázatba gyűjteni. A kedvezmény és VIP kártyákat érdemes tartós plasztikkártya alapra készíteni. Ez egyrészt évekig sérülésmentes marad a pénztárcában, másrészt az igényesség üzenetét hordozza.