A közterületi reklámok esetében mindenképp fontos, hogy megfelelő minőségű és tartalmú reklámok kerüljenek az egyes felületekre. A nagyformátum esetében ugyanis teljesen másképp kell elvégeznünk a tervezést is, valamint a gyártást is. A közterületi reklámok esetében ugyanis a grafikusnak a tervezés során mindenképp figyelembe kell vennie azt, hogy a potenciális vásárlónak csak egy-két másodperce van arra, hogy elolvassa az információt, amit neki szánunk. Mivel a nagyobb hirdető táblák általában autópályák, vagy éppen autóutak mellett helyezkednek el, így az embereknek nincs arra idejük, hogy egy reklámot végig olvassanak. Természetesen a mondanivaló is igen fontos, de mindenképp meg kell találni azokat a kulcsszavakat, amelyeknek köszönhetően a vásárló azonnal tudni fogja, hogy a reklám miről is szól. Ez mellett a megfelelő színek kiválasztása is létfontosságú, hiszen minél feltűnőbb egy hirdetés, annál több szemet fog oda vonzani. Ha viszont bonyolult grafikával terheljük a szemet, sajnos a reklámnak nem lesz akkora értéke.
Home A nagyformátumú nyomtatás során betartandó tervezési szabályok
Legutóbbi bejegyzések
- Korszerű megoldások, garantált minőség Windex termékekkel
- A detektív rácsok közkedvelt biztonsági eszköznek számítanak
- A címkék nagy segítségünkre lesznek, hogy mindent kategorizálni tudjunk
- Velünk nem csak pénzt, hanem időt is spórolhat
- Olcsóbban vehetünk perzsaszőnyeget, mint gondolnánk
- Egy modern otthon nem csak szép, hanem energiatakarékos is
- Klíma nélkül, már elviselhetetlenek a nyarak
- Ha elég bátrak vagyunk, akkor egy idegen országban is szerencsét próbálhatunk
- Jobb, ha mi otthon semmit nem kezdünk el megszerelni
- Az allergia nagyon megnehezítheti a mindennapjainkat